Askungen vill till slottet

Askungen är på jobbet...slutar 20:45 och skulle mer än gärna ta bussen till slottet o träffa den söte prinsen som spelar musik i sitt dj-bås. 
Ett problem....Måste upp tidigt imorgon och jobba igen. Skulle annars kunna gå på söndag (slutar 13.00 och skulle mycket väl kunna gå på kvällen) och sova ut på måndag (ledig då). *Suckar tungt*

Anyway...jag är fast på jobbet ett tag till, kanske borde göra en ordentlig make-over innan jag åker till prinsen som spelar musik...min idé är att klippa mig, handla lite fint smink och ändra lite i min garderob. Har sett lite fina kläder, money is not a problem men kanske storleksmässigt. Jag gillar Narciso Rodriguez top med lite v-ring från Lindex men tyvärr finns den bara till storlek 40 =(
Mina rutiga skjortor känns lite passé, mina trista jeans lite väl tråkiga och min garderob känns tom. Får nog passa på i helgen och kolla om det som finns där verkligen ska användas eller bytas ut helt.
There's a guy I want to charm and I wanna do it now....
Oops larmen går, gotta go now.

Kvällens Låt: " I want you back" Jackson 5     ;) thinking of you of course!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0