Säljes!

Min Twilight period är över (nåja inte helt hehe) men måste bli av med lite tidningar osv, så here's the deal:

Postrar i alla storlekar, tidningsartiklar (svenska, engelska, franska, italienska och några på tyska) samt hela tidningar kostar mängdvis: 400 kr

Uppdelat:  Jätteaffisch på Rob Pattinson i 3 delar (i hans storlek) 50 kr
                 Stora postrar (4-6 A4) 15 kr
                 Mindre postrar (2 A4)     5 kr

                 Artiklar  50 kr (per mängd dvs 10-20 sidor)










Sedan har jag också hela tidningar från USA, Frankrike, Tyskland och dem kostar 30 kr styck. Alla är i fint skick och blivit lästa högst 1 gång. Normalt kostar dem mellan 70-90 kr. Finns affischer i dem också. =)

Jag har också en del cd-skivor: 30 seconds to mars "A beautiful lie", Ola's gamla och nya signerade album, några Ola singlar (vissa signerade med bara hans namn) samt lite affischer från när han precis började (jag har dubletter). Skivorna (alla)  kostar 50 kr styck (även dem med signatur), affischerna kostar 30 kr.

Skriv en kommentar om du är intresserad!


Det här är en del utav det jag har ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0